姨媽有個朋友, 影相好叻. 佢養咗隻狗叫棉花糖, 棉花糖係媽媽見過最靚的銀孤. 佢自世一粒狗糧都未食過, 係食全homemade food大的.
有日媽媽見倒棉花糖個album度有d棉花糖享屋企影的相, 媽媽覺得靚到不得了. 於是就拿起相機 (不過果時佢得部傻瓜機) 又幫我影下d床上照. 可惜....
睇下棉花糖成個公主咁, 幾靚靚?

像個睡公主.


拿拿拿拿......
媽媽, 點解你影到我好似收容所既乞兒咁????
冷得我腾腾震....真係震到呀入呀呀....心呢...呀呀!
呢張仲恐怖, 我好似屎鬼咗咁! 媽子, 我保你大, 以後唔該享屋企唔好再影我啦!!!!
哈哈... 笑死我double豬囉....明明睇緊上面棉花糖d 相好鬼有feel 咁....跟住到你果張..嘩..笑到我老媽子眼淚水都標出嚟..唔係你老媽子技術問題 , 係你士bite 時個表情0既問題.... 我呢張床上照, 你媽媽果時都話幾靚靚嫁, 你仲記唔記得呀..不過無比老公盾知我影埋d 咁0既鹹濕相呀
回覆刪除都唔係呀 , 最後果張係最sweet 同最順眼嫁...
回覆刪除第一第二張都ok,第三張就....下次影d好d嘅俾我地睇啦!
回覆刪除Spicy, 你個樣完全無問題, 係你老媽張被套好鬼老套, 襯唔起你高貴氣質
回覆刪除唔記得講, 棉花糖好靚女!!
回覆刪除係啦, 江太媽都係用傻瓜機, 佢套床單都唔見得新潮啦, 咪又係咁好睇... 咁綜合結論係...我個樣, 個花斑斑既面, 加我媽既技術, 加埋我媽套被單...就另我變成一個 死者 ! 不過第三張安詳d, 第一同第二張就枉死唔冥目咁囉!
回覆刪除笑死我la^^ 本來綿花糖公主好靚,點知再睇落d,就見到"燦雞妹"個樣,隻眼撐到咁大,hahaha.......^^
回覆刪除backgroung出事..
回覆刪除菠蘿唔come被嫁, 一幫佢come被就要走嫁啦~~都唔知點解呀 ~~~
回覆刪除可能菠蘿鍾意無駒無束既生活.
回覆刪除棉花糖真係好靚, 狗如其名呀! 白雪雪
回覆刪除嘩...個狗真係好靚...對眼好正.....但係你就.......唔講囉, 費嘩hurt 你啦
回覆刪除啍! 雖然我個樣唔會變, 不過我媽會努力, 幫我影靚d, 有一日威比你地睇!
回覆刪除哈哈哈...我一睇到第4張就笑死咗!
回覆刪除好大對比呀! 但幾攪笑呀D look!
回覆刪除