今日係大年初一, 我地同bu-b兩家人都唔洗拜年, 不如去遠d玩下啦. hehe...我地再去過大嶼山! 今次輪到bu-b做大鄉里! 一到步, auntie lydia話梗係要抱bu-b望下大佛啦!

我就鍾意睇纜車多d嘞! 爸爸媽咪同我影相!
哇! 好大架呀! 如果我都可以坐下就好洛!
Bingo: 衰妹, 影相就專心d影啦, 唔好頭頜頜, 卦住睇頭頂d車先得假! 一二三笑!
Bu-b都識望鏡頭啦!
Bu-b: 唔係播, 其實我最都意都係行山, 睇我幾精神就知啦!

Bu-b問我: Spicy, 如果我地享呢度差錯腳跌咗落去...你話會點呢...
我答佢話咁我無眼睇洛!
Bu-b於是話, 咁我都係小心d慢慢行好嘞!
大嶼山...??? 我未去過喎... 楂車去...定係坐車去呀...???
回覆刪除先渣車去東涌泊低, 再轉的士上去呀. 鬼叫我地狗狗又唔坐得巴士, 又唔坐得纜車咩, 來回的士錢都差不多成三百蚊呀 , 所以四個人去經濟d.
回覆刪除東涌轉的士都要300大元...???? 唔使諗啦...媽媽睬我都傻...!!!
回覆刪除