星期六早上醒來, 老兵依舊未起床, 好夢正酣. 換了藍色小襯衣的他, 活像一個小妹妹.

我想拉開窗簾再影, 可惜吵醒了老兵, 不合作了.

朝早我們再檢查他的傷口, 該是好得七七八八了, 不過啫啫前面發現有點血.
不知道為什麼, 但因為趕著要出去, 只幫他抹掉便算了.

Bingo在想: 明明是星期六, 都要留下我與Spicy在家....應該是當我全好了吧!

下午回來再沒見到血, 再在除了晚上睡覺, 老兵都不用帶著蛇餅了. 不過仍要慎防他突然會跳上梳化.

其實Bingo Spicy 是天生的喝睡寶寶, 只是近來手術的關係令他半點出外走動的機會都沒有, 所以才比平常精神, 現在隨著傷口的康復多了, 在家也玩多了, 惜日的喝睡Bingo又再回來...

點解又會有血 O既 ? 如果係埋口中,應該越來越乾先啱架喎!
回覆刪除[版主回覆08/17/2009 10:05:00]個傷口好乾, 咩事都無, 但就唔知點解個尿尿位篤篤有血...以前未試過, 可能傷口太近啫啫, 影晌度啩, 明日去拆線, 到時要問下醫生先.
回覆刪除個樣好似FOX. BINGO, 叻仔
[版主回覆08/17/2009 14:11:00]Fox都要似Bingo快d好番呀.
對呀,要問吓醫西為何會有血穩妥些!希望沒事、報告也沒事便大家開心又安心了!
回覆刪除[版主回覆08/17/2009 14:25:00]會呀, 明日拆線一定要問埋醫生.
愈來愈好啦
回覆刪除〝喝睡寶寶〞.....
回覆刪除咁我果隻咪叫做極度、超級、離譜、十分喝睡BB...
呀兵話,病左反而可過真正平淡懶狗生活.
一好番實又比ma ma〝的〞佢通山跑.
呀兵會唔會帶條蛇餅帶到慣左.
c服到唔願除呀.
喝睡寶寶 hahaha 我個女都係呀hehee.....
回覆刪除老冰康復進度唔錯啦... 好快會好返o架喇
thx, 我去dogotel睇睇先.
回覆刪除