2009年2月10日 星期二

2008年11月13日 - 大阪城

今早在寶塚市行了個大運, 下午我們一家又走回大阪, 目的地是大阪城公園.


與姬路城差不多的建築模式.


後面的護城河很高很高, 跌下去必死無疑, 所以辣媽都要抱實這個愛跳海的我.


老兵今天十分搶鏡, 拍這幾張照片時很多日本人都過來用手機拍下他的樣子, 看他多神氣.


 



感覺大阪城比姬路城更美.


雖然我不及老兵受歡迎, 不過我都自得其樂, 永遠笑容滿面.


就算要我扮鬼扮馬都絕不欺場!


相反老兵就對此做型十分不滿.........!


入到大阪城公園才發現這裡原來是日本人放狗的集中地.


喂, 我是我港來的Spicy!


Airdale爹利, 你很高呢.


不過我不陪你了, 我還有朋友在那邊要招呼.


你又叫甚麼名字?


這位朋友說: 等我等我!


我也要來跟你兩位香港朋友打招呼.


那邊還有個貴婦聚會.


今天發現原來日本人在公園都會全程拖著狗狗, 不會放繩的, 是公民意識嗎?  難怪地上一粒地雷都沒有.  不過我一定要去探過險才心息!


兩老很不容易才令我們坐下拍個合照.


公園內有雪榚賣, 貪吃的辣媽一定不放過.


離開了大阪城公園, 我們去了迎賓館, 一間大阪神戶等地有很多分店的狗樂園.  這間有四層高, Cafe, training centre, 狗用品店都有.  不過可適天已黑, 差不多要關門了.  而相比起早上去在寶塚的Foby the Pet, 這裡的狗用品也不太多.


8 則留言:

  1. Spicy 你同人地打招呼嗰時,有無太大聲呀?
    [版主回覆02/15/2009 22:55:00]無啦, 咁多朋友, 都唔知叫得邊個.

    回覆刪除

  2. FOX話完全體會BINGO這刻心情, 俾著我都會影到咁樣呀!因為堂堂男子,唔鐘意被人托到咁高,仲要穿過塊板突個頭出黎, 我好得驚架!
    [版主回覆02/15/2009 22:55:00]老野都係唔玩得!

    回覆刪除
  3. 個公園好正呀!!!! 影d相好靚, 兩個都笑容可掬 very good
    [版主回覆02/15/2009 22:56:00]多謝.

    回覆刪除
  4. 大阪城我去過兩次, 真係一個好好既地方, 景色一流!
    唔知道日本的狗狗會唔會隨處小小的, 因為印象中在日本見到的狗狗不會隨地解決的,難道每個公園都有狗廁所嗎?
    [版主回覆02/15/2009 22:56:00]又唔見有狗廁所, 不過我估佢地主人都會幫佢地善後.

    回覆刪除
  5. 情人節快樂
    [版主回覆02/15/2009 22:57:00]多謝.  大家咁話啦.

    回覆刪除
  6. (Empty)
    [版主回覆02/15/2009 22:57:00]多謝.  大家咁話啦.

    回覆刪除
  7. 原來日本至係狗天堂!
    [版主回覆02/15/2009 22:57:00]唉, 好多地方都係, 只係香港唔係啫.

    回覆刪除

  8. 狗地打招呼都戰戰兢兢

    回覆刪除